Comarch ERP XL / Serwis i remonty
Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu). W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego.
Ewidencja serwisowanych urządzeń:
- Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
- Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.
Planowanie zleceń serwisowych:
- Rejestracja zlecenia:
- określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia
- przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia
- Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
- Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
- Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.
Realizacja zleceń serwisowych:
- Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
- Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
- Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń:
- Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
- Pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.
Zobacz więcej
- Comarch ERP XL
- Handel i dystrybucja
- Gospodarka magazynowa
- Produkcja i kompletacja
- CRM
- Serwis i remonty
- Analizy i raporty, controling
- Procesy
- Praca mobilna
- Sprzedaż internetowa
- Zabezpieczenie danych
- Platforma B2B
- Finanse i księgowość
- Kadry i płace
- Środki trwałe
- Pulpity dla pracowników
- Elektroniczna wymiana dokumentów