Comarch ERP XL / Elektroniczna wymiana dokumentów
Szybsza, tańsza i bezpieczniejsza wymiana dokumentów? Tak, to możliwe dzięki narzędziom do elektronicznej wymiany dokumentów Comarch EDI.
Wymiana dokumentów elektronicznych z poziomu systemu Comarch ERP XL:
- Integracja z Comarch EDI, wiodącą platformą elektronicznej wymiany dokumentów,
- Automatyczne przesyłanie różnego rodzaju dokumentów (np. zamówienia, faktury) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu EDI (Electronic Document Interchange),
- Komunikowanie o występujących rozbieżnościach.
Mierzalne korzyści:
- Zacieśnienie współpracy z dostawcami i odbiorcami,
- Eliminacja błędów ludzkich,
- Redukcja kosztów, związanych m.in. z zakupem papieru i materiałów eksploatacyjnych, wysyłką i archiwizacją papierowych dokumentów,
- Oszczędność czasu związanego z dostarczeniem dokumentu do kontrahenta.
Zobacz więcej
- Comarch ERP XL
- Handel i dystrybucja
- Gospodarka magazynowa
- Produkcja i kompletacja
- CRM
- Serwis i remonty
- Analizy i raporty, controling
- Procesy
- Praca mobilna
- Sprzedaż internetowa
- Zabezpieczenie danych
- Platforma B2B
- Finanse i księgowość
- Kadry i płace
- Środki trwałe
- Pulpity dla pracowników
- Elektroniczna wymiana dokumentów