(62) 597 18 30 / biuro@tomsoft.biz.pl /

Comarch ERP Retail / Współpraca z ERP

Comarch Retail jest nowoczesnym rozwiązaniem, pozwalającym na elastyczne dopasowanie do wymagań konkretnej branży i firmy. System cechuje również otwartość, czyli możliwość integracji z innymi rozwiązaniami. W standardzie system został zintegrowany z rozwiązaniami klasy ERP: Comarch ALTUM oraz Comarch CDN XL, co pozwala na jednoczesną obsługę sieci handlu detalicznego oraz innych obszarów działalności firmy. 

Comarch ALTUM jest innowacyjną oraz inteligentną platformą biznesową. Wbudowane zaawansowane narzędzia Workflow (Business Process Management) oraz Business Intelligence pozwalają na kompleksowe zarządzanie kluczowymi procesami biznesowymi w firmie. Integracja Comarch Retail z Comarch ALTUM umożliwia:

  • wsparcie procesów decyzyjnych na każdym poziomie zarządzania siecią sprzedaży dzięki wbudowanym narzędziom Business Intelligence – obsługa analiz: prognoza popytu, szacunek wymaganego nakładu pracy czy zmiana grafika pracowników,
  • uproszczenie i automatyzację typowych dla branży retail procesów biznesowych jak: reklamacje czy zatowarowanie sieci – dzięki serwerowi Workflow, zaimplementowanemu w Centrali sieci detalicznej,
  • przesuwanie towarów pomiędzy sklepami w łatwy i przyjazny sposób dzięki funkcjonalnościom logistycznym

Comarch CDN XL jest bogatym funkcjonalnie i od kilku lat jest najczęściej kupowanym systemem klasy ERP w Polsce. Za poszczególne funkcjonalności odpowiadają osobne moduły harmonijnie współpracujące ze sobą. Integracja Comarch Retail z Comarch CDN XL pozwala na:

  • implementację modułu produkcyjnego w punkcie produkcyjnym sieci handlu detalicznego,
  • korzystanie z innych modułów często implementowanych w konkretnych branżach.

Korzyści

  • możliwość przywiązania klienta do firmy dzięki organizowanym programom lojalnościowym,
  • budowanie wizerunku firmy dbającej o dobro klienta i najwyższą jakość obsługi,
  • efektywne wykorzystanie wiedzy o strukturze sprzedaży dostarczanej przez Business Intelligence w budowaniu programów lojalnościowych,
  • zwiększenie zysków dzięki wzrostowi liczby stałych klientów.