Usługi i sprzęt / Asysta po wdrożeniu
Nasza forma wsparcia jest jak dobrze skrojony garnitur. Pomoc, indywidualnie dobrana i dostosowana do skali potrzeb każdego z klientów, dostarcza precyzyjnych odpowiedzi oraz wyspecjalizowanych rozwiązań, szczególnie w fazie testowania technologii.
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że tempo fluktuacji na rynku bezpośrednio mobilizuje do zmian w procesach zarządzania. W związku z tym nieustannie pozostajemy z naszymi partnerami podczas próby dla wdrożonych innowacji. W ramach współpracy służymy pomocą w bieżącej obsłudze rozwiązania IT: merytorycznie wspieramy jego użytkowników, diagnozujemy sygnalizowane problemy i staramy się je rozwiązywać.
Ponadto prowadzimy monitoring poprawności działania systemu oraz spójności wprowadzanych danych. Dbamy o to, aby równocześnie z indywidualnym rozwojem firmy odpowiednio ewoluował także aparat wspierający oraz integrujący działania pracowników na każdym szczeblu przedsiębiorstwa.