Comarch ERP e-Sklep / Wdrożenie
Samodzielne uruchomienie sklepu internetowego
Ze względu na ścisłą integrację do funkcjonowania oprogramowania Comarch ERP e-Sklep konieczny jest jeden z systemów Comarch ERP (iFaktury24, Optima, XL, Altum). Pierwszym krokiem zatem jest konfiguracja z systemem ERP używanym w Twojej firmie.
Oprogramowanie zostało zaprojektowane tak, aby w łatwy sposób możliwe było połączenie z systemem Comarch ERP i dostosowanie sklepu do swoich potrzeb. Wszystkie potrzebne informacje do uruchomienia i późniejszej konfiguracji Comarch ERP e-Sklep znajdują się w dokumentacji.
Gotowe szablony graficzne
W Comarch ERP e-Sklep od wersji 7.0 użytkownicy mogą importować gotowe szablony graficzne do swoich sklepów (zarówno w wersji Standard jak i Enterprise). Ułatwia to stworzenie profesjonalnie wyglądającej szaty graficznej i ogranicza koszty (cześć szablonów można importować nawet bezpłatnie). Szablony graficzne tworzone są zarówno przez Comarch jak i przez firmy partnerskie. Wszystkie modyfikacje pozwalające na dopasowanie do indywidualnych wymagań wykonywane są jedynie przez Partnerów Comarch.
Sama konfiguracja to nie wszystko!
Trzeba pamiętać, że samo skonfigurowanie oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oraz zbudowanie oferty nie gwarantuje sprzedaży. Internet tak jak każdy rynek ma swoje prawa i do zarabiania za jego pośrednictwem tego kanału konieczna jest systematyczna praca. Zadbać trzeba o zachęcającą grafikę, unikalne opisy ze słowami kluczowymi, inne elementy umożliwiające pozycjonowanie strony, odpowiednią obsługę Klientów wchodzących do e-sklepu, dostępność na urządzeniach mobilnych czy wygodne metody płatności.