Comarch ERP XL / Platforma B2B
Poszukujesz sposobów na zmniejszenie pracochłonności związanej z obsługą zamówień? Zależy Ci na wzmocnieniu współpracy ze stałymi odbiorcami? Wykorzystaj możliwości platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. To o wiele więcej, niż internetowy kanał składania zamówień przez klientów.
Indywidualna oferta dla każdego kontrahenta:
- Wgląd do spersonalizowanej oferty za pośrednictwem przeglądarki internetowej,
- Możliwość różnicowania prezentowanych towarów, cen, promocji,
- Obsługa zamówień on-line, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
- Łatwe śledzenie stanu realizacji zamówień, oraz dostęp do historii zamówień,
- Wygodny kanał przyjmowania zapytań od kontrahentów i składania im ofert.
Prezentacja towarów w Pulpicie Kontrahenta – indywidualny widok dla każdego klienta
Więcej, niż obsługa zamówień:
- Dostęp do historii płatności,
- Możliwość udostępniania kontrahentom dodatkowych dokumentów, np. skany umów, ulotki promocyjne, katalogi,
- Możlwość składania zgłoszeń reklamacyjnych i stałego śledzenia stanu ich realizacji,
- Bieżący monitoring zleceń serwisowych i produkcyjnych związanych z danym kontrahentem.
Odciążenie pracowników:
- Przeniesienie realizacji części procesów związanych z obsługą zamówień na swoich kontrahentów – oszczędność czasu,
- Odpowiedzialność za zawartość zamówienia po stronie klienta – minimalizacja ryzyka pomyłek pracowników przy wprowadzaniu zamówień.
Zobacz więcej
- Comarch ERP XL
- Handel i dystrybucja
- Gospodarka magazynowa
- Produkcja i kompletacja
- CRM
- Serwis i remonty
- Analizy i raporty, controling
- Procesy
- Praca mobilna
- Sprzedaż internetowa
- Zabezpieczenie danych
- Platforma B2B
- Finanse i księgowość
- Kadry i płace
- Środki trwałe
- Pulpity dla pracowników
- Elektroniczna wymiana dokumentów